دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

استفاده از دوربین مدار بسته طی سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است، طوری که بسیاری از شرکت ها، فروشگاه زنجیره ای، سازمان ها و … برای بعد امنیتی و افزایش کارایی پرسنل خود از این تکنولوژی استفاده می کنند، تا همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشند و از این طریق راندمان کاری خود را افزایش دهند. امروزه در بسیاری از خانه ها، ویلاها، مساجد و … برای کنترل ورود و خروج نیز از دوربین مدار بسته استفاده می شود؛ بنابراین می توان گفت دوربین مدار بسته از لوازم ضروری سالهای اخیر به شمار می رود.

نصب و اجرای دوربین مدار بسته

امروزه بخش بزرگی از حفاظت، امنیت و مراقبت از نحوه کار کارکنان و رفتار آنان در ادارات، سازمان ها و همچنین محافظت از اجناس در فروشگاه و نگهبانی از شرکتها، ورود و خروج افراد و … توسط دوربین های مدار بسته به دو صورت تحت شبکه و آنالوگ انجام می شود. البته این کار پس از طراحی و نصب عملیاتی می شود که باعث تسهیل نظارت بر روی رفتار پرسنل در کارخانجات، ادارات، فروشگاه های زنجیره ای و .. می شود، طوری که شما در اتاق کار خود می توانید همه مواردی را که در بالا ذکر شد را کنترل و مدیریت کنید بدون آنکه حضور فیزیکی فعالی داشته باشید و از پشت میزتان برخیزید.

امروزه استفاده از دوربین مدار بسته مختص به شرکتها و ادارات و .. نیست، بلکه در مراکز تفریحی، ویلاها، خانه های مسکونی، مساجد و … نیز از این وسیله کاربردی استفاده می کنند. بنابراین استفاده از این محصول تبدیل به یک نیاز اساسی و اولیه به خصوص در میان کسب و کارها شده است که نصب و اجرای آن نسبت به جلوگیری از خطرات احتمالی بسیار مقرون به صرفه و شاید ناچیز است.

دوربین مدار بسته در کسب و کارها

در کنار تمام مزایایی که دوربین مدار بسته برای کسب و کارها دارد بعد امنیتی آن بیشتر به چشم می خورد. با استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه و آنالوگ می توانید با سیستم های موجود مانیتورینگ که کیفیت تصویر بالایی دارد بر رفتار و عملکرد پرسنل خود نظارت کاملی داشته باشید و از این طریق راندمان کاری خود را بالا ببرید. بسیاری از مدیران کسب و کارها به دلیل گستردگی شرکت نمی توانند پرسنل خود را به طور مستقیم کنترل و بر رفتار آنها در مجموعه شرکت نظارت داشته باشند، که این امر مشکلاتی را ایجاد می کند و این در حالی است که با استفاده از تجهیزات و نصب دوربین مدار بسته این امکان برای مدیران مهیا است تا بتوانند بر عملکرد افراد زیر مجموعه خود نظارت داشته باشند. زمانی که فرد تصور کند که همیشه تحت کنترل است راندمان کاری و حتی رفتار آن تغییر می کند چرا که می داند در صورت خطا  و سهل انگاری ممکن است کار خود را از دست بدهد.

مدلهای مختلف دوربین مدار بسته

مدلهای مختلفی از دوربین مدار بسته وجود دارد که شما بسته به ظرفیت، بودجه، کسب و کار و ظرفیت شرکت، تجاری و خانگی می توانید یکی از این برندها را انتخاب کنید و در محل مورد نظر نصب کنید. تیم مشاوره ما در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و مشاوره به شما در این زمینه است.

بهترین برندهای دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته سونی

سونی نام برندی نام آشنا در زمینه تولیدات صورتی و تصویری به خصوص انواع دوربین مدار بسته است که مدلهای مختلفی دارد که ساخت شرکت سونی ژاپن است.

 دوربین مدار بسته سامسونگ

شرکت تولیدی سامسونگ مدلها و سری های مختلفی از دوربین مداربسته را در کنار سایر محصولات صوتی و تصویری خود عرضه می کند. از برند سامسونگ در ایران به وفور یافت می شود که طرفداران زیادی دارد و دارای کارکرد آسانی است.

دوربین مدار بسته بوش

بوش از شرکتهای معتبر آلمانی است که شعبات مختلفی در سراسر جهان برای ارائه محصولات متنوع خود به خصوص دوربین مدار بسته دارد.

دوربین مدار بسته پاناسونیک

پاناسونیک نامی پر آوازه و آشنا در ایران است که محصولات آن به وفور در بازار ایران یافت می شود.

دوربین مدار بسته هانیول

هانیول مدلهای مختلفی از دوربین مدار بسته را در طرح ها و مدلهای مختلف با کارکرد مناسب عرضه می کند.

دوربین مدار بسته هایک ویژن

در زمینه دوربین مدار بسته برند هایک ویژن حرفهایی زیادی را برای گفتن دارد که در تولید آن از دانش و تکنولوژی روز استفاده شده است.

دوربین مدار بسته داهوا

یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید دوربین مدار بسته داهوا است.

مراحل نصب و اجرای دوربین مدار بسته

  1. بازدید از محل برای اجرای طرح دوربین مدار بسته.
  2. ارائه مشاوره و راهکار بسته به نوع محل برای نصب دوربین مدار بسته.
  3. پس از ارائه راهکار و مشاوره نوبت به نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته می رسد که این کار تماماً توسط متخصصین مجرب انجام می شود.
  4. پس از اجرا مرحله تست و اجرای گزارش به مشتری است.
  5. آموزش نحوه کار به مشتری است.
  6. پشتیبانی از خدمات ارائه شده با اعلام رضایت مشتری.

پشتیبانی دوربین مداربسته

پشتیبانی یکی از عوامل اصلی توسعه سیستم طی زمان به شمار می رود که این عمل با عیب یابی در صورت بروز مشکل، بازدیدهای مستمر دوره ای، تعویض تجهیزاتی که دارای گارانتی است و همچنین به‌روزرسانی آن است.

سخن پایانی

دوربین مدار بسته امکانات گسترده ای را در اختیار صاحبان مشاغل، بنگاه ها، شرکتها، کارخانجات و سایر افراد قرار می دهد تا بتوانند نظارت مستقیمی بر رفتار کارکنان خود داشته باشند. دوربین مدار بسته دارای مدلهای مختلفی با برندهای معتبر بوش، پاناسونیک، سامسونگ و … است. با استفاده از دوربین مدار بسته کارایی پرسنل خود در فروشگاه زنجیره ای و نحوه برخورد آنان را با ارباب رجوع زیر ذره بین بگیرید تا بهترین عملکرد را داشته باشند.